SUZUKICAVALCADE.BE

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Home Home Historic
There are no translations available.

Deze moto is gebouwd tussen 1985 en 1988 met ongeveer 8500 exemplaren.

Ze is in drie versies gemaakt, waarvan het basismodel GT, het medium model LX en de luxe uitvoering LXE. Einde 86 is Suzuki gestopt met het bouwen van het GT model om gewoon verder te doen met de LX en LXE.

In 1986 heeft Suzuki 2757 exemplaren terug geroepen wegens een defect aan de stekker van het rijlicht, wat tot gevolg kon geven dat het licht plotseling uitviel.

Deze motor is nooit geproduceerd voor de Japanse markt, waar ze eigenlijk voor gemaakt is en om de simpele reden dat de Japanse wet in die tijd een verbod gaf op motoren met een cilinderinhoud van meer dan 750cc.

Deze werd vooral verkocht in de Verenigde Staten met + - 7500 en ongeveer:

700 exemplaren in Canada

67 in Zweden

77 in Noorwegen

120 in België

Nederland 10

Finland 10 .

In 1985 was deze motor de grootste, zwaarste en meest krachtigste in zijn klasse.

Ze bleef in Europa verkrijgbaar tot 1991.

De prijzen in Amerika waren tussen de $7.999 en $10.699 afhankelijk van de versie.

Ze hebben allemaal dezelfde motor die 112 pk bij 7000 tpm levert en 123 Nm bij 5500 toeren levert.

Ze heeft 16 hydraulische kleppen met 1360cc gebouwd in een V4, afgekoeld door koelvloeistof. Het vermogen is overgebracht door een cardan mits een tussen versnellingsdoos. Ze heeft ook een hele hoop opties en gadgets.

Instelbare vering afhankelijk van het gewicht,

een compressor waarmee je je banden kunt oppompen.

Cruise-control,

in hoogte verstelbare koplamp,

vertelbare voetplaten voor de passagier,

bochtverlichting,

een automatisch volume regeling,

een afschroefbare en plooibare antennes,

opbergvakjes,

twee op de zijkoffers en twee waarvan één aan elke kant van het stuur,

afsluitbare helmhouders,

ventilatie-opening voor koude en warme lucht,

intercom aansluitingen,

opblaasbare zetel,

Een spiegel voor de dames in de topcase,

reistas voor in de kofferbak te plaatsen en dit alles volgens het model en de optie.

En niet te vergeten een sterke 500 Watt alternator (dynamo).

.

 

Who's Online

We have 5 guests online

                     Résultat de recherche d'images pour "logo facebook"

Last Update:
14-07-2017 19:33
[cached @00:24]